Vissa saker saknar man inte.

Ouch. Har suttit och läst lite från några bloggar med personer från Östersund. Jag tyckte alltid att snacket om hur ryktesspridningen i Ö-sund var lite överdriven. Men så var jag iofs aldrig en del av den. Jag har nog ändrat mig nu. Framförallt är staden inte nog stor för bloggvärlden (som iofs kan ifrågasättas den med..) Jag är glad att jag aldrig orkade satsa på min blogg, jag är glad att jag inte är offentlig. Det har sina baksidor, kan man lugnt säga. Och inte minst sätter det en otrolig press på en.

Jag har ju kommit fram till att jag gillar mitt liv med mindre krav. Jag gillar att inte känna att jag måste se ut si, eller göra så. Jag gillar att leva mitt liv i det tysta. Och leva det precis så som jag mår bäst av.

Oh, det var djupt. Idag är jag egentligen inte särskilt djup av mig, bara nöjd och glad. Efter en rejäl sjuksväng kan jag inte vara gladare över att vara frisk igen. Ser framåt och är redo att ta nya tag! Känner att det finns en ljusning efter en lite jobbigare period, som höll i sig längre än jag trodde. Känner att jag liksom lär känna mig själv, på ett nytt sätt. Och jag gillar faktiskt det jag ser. :)


Framtiden rymmer allt.


Kommentarer
Postat av: Erika

härligt...Frisk alltså!!! :D ... here we go again. Träning it is!...tycker jag. Jag tycker bestämt att du ska gå på ett core boll pass med mig framöver, då jag måste börja träna mera stabilitet :) . skoj att se att det händer lite på bloggen igen :D ...me like when you bloggar :)

2011-03-21 @ 09:19:54
URL: http://dalkullansadventure.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0