U R K

Fasiken, vad är det för fel på min kropp?? Kan ni ens föreställa er HUR MÅNGA GÅNGER jag har sagt åt den att jag varken har tid eller lust att vara sjuk? Och nu är jag till och med nåt slags mesigt halvmesyr. Har riktigt ont i halsen och seg i kroppen, men inte mycket mer än så. Har hoppat över träningen några dagar nu så jag räknar med att vara fit for fight imorgon när det är dags för jobb igen. I övrigt har jag pluggat som en tok min lediga vecka. Vill för övrigt inte bara lära min kropp att vara frisk utan också att läsa lite fortare! Men, har en hel del kvar så back to studying. Är sjukt kul just nu iallafall, organisation är delkursen inom företagsekonomin som jag ska tenta av nu till veckan. Jag är verkligen så såld på organisationspsykologi /-teori och allt inom det området. Ska bli skönt nästa år, då har jag bara tänkt köra en kurs på halvfart och hoppas att jag får lite mer tid att verkligen sätta mig in i det jag läser. Nu blir det ju lite chokat för att hinna med allt. 

Nej, som sagt. Ner i böckerna igen. Tjing!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0