Nae va.

Inget har ändrats sen sist. Lika spännande inlägg med andra ord.. Ska snart kasta mig ner i böckerna, tenta imorgon och hinner jag så får inlämningsuppgiften gärna bli klar också. Jag är sjukare än sjukast (ja, det är JÄTTEsynd om mig) och fortfarande lika stressad över det.

Förutom dessa underbara "problem" så har jag lite grubblerier. Jag har ju bestämt mig för att plugga bara en kurs på halvfart nästa år. Jag hade i princip bestämt mig för pedagogik, då det ger en större bredd än psykologi inom det jag är intresserad av. Men nu tycker jag ju faktiskt att företagsekonomin har varit jätteintressant och givande. Tror också att det kan vara lite lättare att få jobb om man läst mycket ekonomi snarare än mycket pedagogik. Dock verkar en kurs mest intressant, en pedagogikkurs i Blekinge som inriktar sig på arbetsliv. Men, den går såklart på helfart.

What to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0