*pust*

Oh så mycket det har varit med lägenheten sista tiden. Och vilken berg-och-dalbana! Nu är kontraktet iaf skrivet och Robban fick näääästan vad han önskade, så det känns väldigt bra. Dock tar killen inte lägenheten förrän första januari, så just nu är det lite konstigt för vi vill ju inte stöka ner där och vi är trötta på att åka mellan, samtidigt trivs vi ju så bra där och skulle väl vilja utnyttja lägenheten den tiden vi har den.. För er som inte visste vad jag pratade om från början så har ni säkert fattat det nu. :P Samboskapet är nära!

Annars då? Jobbet rullar på. Rullbandstestmånad.. usch. Spelar nog ingen roll hur formen än är så kommer jag vara nervös. Det har satt sig i huvudet. Men det ska nog gå bra. Jobbigt bara att jag har en så jäkla envis förkylning som vägrar släppa taget, tre veckor har jag minst varit sjuk nu. Annars har det varit lugnt på jobbet för mig. Vi har haft en hel del större larm och dödsolyckor, men har jag varit på centrumstationen så är det norr som har fått det, och tvärtom. :S Rätt skönt att slippa de allra allvarligaste olyckorna iaf, det är ju alltid tråkigt. Att vara chaufför funkar också bra tycker jag. Man får koncentrera sig och tänka till lite, men skönt att ha lite nya uppgifter också.

Till råga på att jag är kass att fota så var det dessutom någon idiot som ansåg det nödvändigt att sno min kamera på brottningstävlingen jag var på (som för övrigt inte alls gick så bra, därför går vi raskt vidare), därför blir det kanske ännu mindre bilder. Ska dock se över vad ett abonnemang med en Iphone kostar, så kanske jag har nån kamera igen.. Fasiken, man känner sig så jäkla kränkt när nån snor ens saker. Kanske speciellt när det är bilder på en själv och sådär. Usch. Även om jag inte får tillbaka kameran skulle jag bara vilja träffa personen och få slå den. IDIOT.

I helgen är det fullt upp! Vi (brottarklubben) har tävling på lördag, som jag tyvärr missar det mesta av då vi har handbollsmatch precis samma tid. Vi ska förbereda massa på fredagen, sedan lördag dag detta och lördag kväll nån öl hos en av brottarna. Söndag dag blir det kanske badet med brudarna och på kvällen är det brottning. Där emellan ska jag förhoppningsvis hinna pussa lite på älsklingen och plugga massor. Får väl se hur det går.. Nåja, ska ta tag i plugget nu så kanske jag får tillräckligt gjort denna vecka. 

Mors! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0