When words just won´t do.

Nu har det hänt en hel del på några veckor serru. Sambo sedan två veckor tillbaka, stackarn är faktiskt iväg och jobbar natt nu så det blir till att sova ensam inatt.. :( Men han kommer och kryper ner nån gång efter 06 iaf.. :) Rullbandstestet är gått och det gick bra. Känner väl att jag har tappat sen sist jag gick, vilket ju alltid är tråkigt. Dock kändes det helt okej med tanke på raden av envisa förkylningar. Känner att jag måste få igång min konditionsträning, men vet inte riktigt hur jag vill lägga upp den. Svårt. Löpspåren häromkring är så SJUKT tråkiga.. Och alldeles för lite grusvägar. Nej, kanske ska utbyta lite rådtjänster med en av vännerna så kanske jag kan få tillbaka lite glöd. Känner tyvärr att mycket av brottarglöden har försvunnit.. :( Missade träningar, ekonomi och tid sm inte räcker till, i kombination med resultatet på tävlingen blev lite deppigt. Men jag kommer igen!

Idag skulle jag köpa säng på IKEA, men vi blev så veliga. Hemnes eller Hopen, what do you say? Blir gemensam visit till Lkpg senare i veckan.

Annars så MÅSTE jag bara bort snart. Längtar så sinnessjukt efter solen. En sistaminuten med underbaraste baby är det jag verkligen skulle behöva nu. Så jäkla frustrerande att det inte går. Men om han får plugga kanske det kan bli verklighet hyfsat snart. *hoppas hoppas hoppas* Och snart får vi veta, håller tummarna det hårdaste jag kan. Han förtjänar det!

Nej, rafsa ihop och styra siktet mot sängen. Love till alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Hej



Jag personligen tycker nog att Hopen är snyggare än Hemnes. Satte ihop en Hopen i söndags hos Peder och den är riktigt snygg. Själv ska jag köra på en vit malm så småning om.

Du, utgång löningshelgen?



Kramar

2010-11-09 @ 08:21:15
URL: http://mohlne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0