Shopoholic.

:) Har handlat kläder idag.. :S :O :D

Mmm, våren är här. Underbara, vackra, sköna vår! Regnet faller, men det gör ju att snön har försvunnit i ett nafs! Så jag förlåter det.. Nu vill jag bara att det ska fortsätta droppa i tre dagar till, för jag är ledig. Och nej, jag har inte blivit knäpp. Solen kan gärna få skina när jag ska ut och gå och springa och sådär.. Men jag har precis lånat hem tre gånger twilight-böcker, så jag vill gärna kunna krypa upp i soffan under en filt med böckerna utan att ha dåligt samvete för att jag inte är ute. Kanske till och med ska köpa mig en påse lösviktsgodis?? Var år och dar sen, är lite emot sånt faktiskt. Mestadels bara choklad jag köper nu för tiden, men det är ju nåt extra mysigt med lösvikt. Det är precis som en tekopp eller en mugg med RIKTIG varm choklad (sån med grädde i alltså), de bara hör ihop med en filt, en soffa och regnigt väder. Så är det.

Idag har jag haft möte med engagerade i ungdomsbrandkåren. Mycket som förändras, väldigt spännande. Hoppas vi lyckas, får igenom våra idéer och når fram. Skulle kännas galet bra!

Sen har jag varit iväg som åskådande instruktör på deff-utbildningen för deltiden. Mycket trevligt folk och ser verkligen fram emot att få börja lära känna några av dem själv. Och få "sin egen" station liksom.

Har för övrigt fått en massa positiv kritik för filmen som jag aldrig lyckas få till länken till. Ni ska få upp den, lovar. Superkul att så många kommit och sagt att det var bra, känns toppen!


I övrigt känns det mesta toppen just nu. Hoppas det fortsätter så. I like livin´ on the bright side. 

Hör av er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0