Moviestar!

Tjenixen.

Det blev en resa, stack iväg till Rom över helgen. Det var riktigt skoj att göra resan (åkte själv) men det var lite kallt. Och ösregn mitt under höjdpunkten: Colosseum. Men som sagt, det var en bra resa!


Jobbwise så har filmen kommit. Spännande! Ska lägga in filmen här när det är lite tidigare på dygnet och jag skriver. Har haft det gott på jobbet med diverse övningar (kall rökövning, dyk, slangutlägg) osv. Duktig grupp jag är med nu som övar flitigt! Ska börja utbildas på ettan också för att köra kanske framemot sommaren. Spännande! Känns lite jobbigt med adresser dock, men det kommer väl.

Nej, nu måste jag faktiskt sova. Har jobbat några timmar idag och så är det upp imorgon bitti igen. Men sen är det helg. :) Och jag ska få sovsällskap.. :P

Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0