I will

Tänkte jag skulle försöka skriva lite oftare, nu när min blogg till och med är länkad till. Siktar väl på att snitta ett inlägg om dagen, så får vi se hur det går. Kommer skriva om jobbet en hel del, men det måste bli om mitt privatliv också. För sån är jag. Kan inte göra något utan att lägga hela min själ i det, eller åtminstone halva. Igår fick jag höra att jag nog är den enda som använder diskborsten när jag tvättar slang, bara en sån sak. Liksom. :D

Tänkte börja med lite bilder från en underbar promenad med vovven en kall men vacker vinterdag i Finspång.

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ni är, du å vovven!!!



Måste ses snart! Flyttar nästa helg. Sen måste du komma upp! Ta m Erika om du vill :) Malin som jobba i finspång förut bor ju i strängnäs oxå, kanske kan bli en riktig tjejkväll :)

Puss å kram gumman!!

2010-03-19 @ 21:19:15
Postat av: Dalkullan

Hej hopp vad ståtlig, vuxen och mogen Zina ser ut att vara. Man kan knappt tro att det är samma hund som brukar skutta runt av lycka och kasta med kottar som en sprallig valp.

Underbara bilder!!!

2010-03-22 @ 16:01:28
URL: http://dalkullan.filosoferar.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0