Halloj

Sitter på jobbet, rättare sagt övningsfältet. Slår ihjäl några minuter innan ungdomsbrandkåren börjar. Har haft brandgasventilation idag. Klättrat på tak och haft håltagning och sen laga skiten igen. Jag tyckte faktiskt det var sjukt kul att spika och lägga takpapp och takpannor.. :D Kanske får bli snickare i mitt nästa liv! Sen kan det ju säkert vara så att man blir less på det, men hittills är det bara kul! (gjorde väl en ruta på 1,5 x1.5 m!!)

Haha..

Har haft lite struligt i vår kår av ungdomsbrandmän, hoppas verkligen att allt funkar bra idag så att vi bara kan ha kul tillsammans och slipper tjata om tråkiga saker. :)

Nej, ska väl gå och byta om så att jag är redo.

Jobbar på att få till en inbäddad fil av min film och foton från resan. Det kommer, ha tålamod.



Puss!


Kommentarer
Postat av: Erika

Hur gick det med ungdomsbrandkåren.??? slapp du tjata om tråkiga saker??? Och så en sak till ;).... Bilder från italien resan inkl. comments ...nuu !! :D ..



kram kram

2010-03-27 @ 12:15:08
URL: http://http://dalkullan.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0