Failure.

Haha, misslyckades redan! Men det blir iallafall lite oftare än förut. Igår var det städ och plock hela dagen, med lite mys av olika slag på kvällen. Trevlig kväll, tack alla inblandade!

Idag har det varit handbollsmatch, sista för säsongen. Första vinsten på länge, var dock mot bottenlaget så det hade varit konstigt annars (vi ligger i mitten) men jag var väl inte helnöjd ändå. Fick mest dåliga kommentarer av coach. Nåväl, nu är det sista träningen på tisdag och sen ett litet uppehåll. Kommer lägligt för att satsa lite mer på brottningen för att eventuellt hinna klämma in en liten tävling. Vore skoj att testa på, även om jag är rädd för att det kommer gå ganska dåligt. :(

Nej, nu ska jag packa ihop och krypa ner med min twilight. Dagtidsveckan börjar imorgon så jag behöver min sömn.. :S Usch så bortskämd man blir med mitt jobb! :)

Ha det toppen alla! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0