Jag klarade det!!!

Wow. Nina, du fixade det. Jag gjorde det. Och nej, det är inget fantastiskt. Ingen jättebravad. Men det var viktigt för mig. Alldeles för viktigt egentligen. Men jag behövde det, behövde känna att jag kan. Att jag är duktig, att jag "still got it". Haha, jag vet. Det låter drygt, men efter så många månader med hamrande på mig själv (ja jag vet, det är ingen annan som tycker att jag ska göra så) så kan jag väl få göra det här? Säga det här? Känna som jag gör. Det senaste året har nog varit det tyngsta i mitt liv. På många sätt. Av många anledningar. Och jag tog mig vatten över huvudet i höstas. Way over. Men jag fixade det. I nailed it. Jag kan.





Betyg i kursen Psykologi i arbetslivet 1-30 hp: Väl Godkänd




Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis, vad duktig du är!!!



Kram

2010-06-11 @ 08:58:24
URL: http://mohlne.blogspot.com
Postat av: Erika

Grymt bra jobbat :D ... fast jag tvekade aldrig på att du skulle klara det... du har pluggat hårt och förtjänar varenda poäng och många "grattis"!!!

2010-06-12 @ 02:11:26
URL: http://dalkullan.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0