Shit

Vad tiden går fort. Tänkte att på semestern, då kommer jag minsann ha tid att blogga. Men har inte haft nåt större intresse att sitta vid datorn ens. Och när jag har haft det så har det åskat. Hatar känslan av att tiden bara springer iväg.. Just nu är det så. Semestern är snart slut, sommaren är kanske inte snart över, men det mesta av den har nog varit. Allt händer så fort, vill hinna njuta av det. Ju.

Jaja, ska försöka pausa tiden en smula, krypa ner hos min älskade och njuta av att känna närhet och värme. Lyssna på hans andetag och lägga minnet i mitt hjärta för att uppleva igen och igen. Jag kan vinna mot tiden.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt att se att livet leker nere på Nyhemsvägen... tänkte tipsa om ett roligt inlägg hos en vän till mig som har valt att inte alltid lyfta upp det kärleksfulla och gulliga i världen utan ser världens genom ironins ögon ...http://redneckroses.blogspot.com/2010/07/katastrof-konkurs.html :) enjoy

2010-08-01 @ 13:15:01
URL: http://dalkullan.filosoferar.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0