The end.

Tänkte göra en liten summering av 2009, nu när jag hade lite tid över(?!)

Det har naturligtvis hänt ett antal bra saker också, även om det generellt sett varit ett mindre bra år.

1. Först och allra viktigast på min lista är att min fars liv räddades under 2009. Vad hade jag varit utan dig papps, vilsen och förtvivlad? Tack till alla som på något sätt bidrog till att du finns kvar i våra liv! Av hela mitt hjärta.

2. Min mellersta bror fick sitt första barn och därmed har alla mina syskon fört sina gener vidare.. puh! Då behöver jag inte vara orolig om det inte skulle bli några ungar för min del. För övrigt innebär detta att jag är fasterx5 och mosterx2, låter sjukt gammalt eller hur??

3. Johan och jag gjorde slut. Finns väl inte mycket att tillägga där.

4. Jag och Erika åkte till Cypern en underbar vecka!

5. Jag fyllde 25 och hade en trevlig och lugn födelsedagsfest.

6. Jag fick fast anställning på Norrköpings brandförsvar (hade provanställning först).

7. Jag tog CE-kort (lastbil med släp).

8. Jag tog A-kort (motorcykel).

9. Jag bytte bil.

10. Jag bytte p-piller. Haha, är det en av de viktigaste sakerna som hänt mig? Ah, sucka.

11. Jag började jobba på Medley.

12. Jag började jobba på Pågen igen :S

13. Jag började plugga. Igen.

14. Jag blev uttagen att medverka i en informationsfilm, ni ska få veta mer om det sen.

15. Jag vann ett presentkort värt 2500 spänn! :D Har dock inte fått det än... :(
https://www.atava.se/Atava/general/content/Page21181.html

16. Jag blev en del av ett riktigt lag. Det kan låta löjligt, för många av er var det verklighet redan som barn. Men jag har faktiskt aldrig varit del av ett lag förut. Inte alls. Och det är ju inte så att jag inte har idrottat, men jag har tränat kampsport, ridit, dansat, spelat badminton osv.. You get the point? Individuella sporter bara. Jag fick mina kläder idag och jag blev alldeles till mig. De har jag väntat på hela mitt liv!

Här är bildbeviset.


Lookilooki! Vad jag ska gå runt i min häftiga tröja! (dagens sår på träningen ser ni på mitt ringfinger.. *snyfta*)




Ja jag vet att det är en ful och suddig bild, men det får ni ta. Jag har just kommit hem från träningen så då får jag se ut sådär och min kamera är inte bytt eftersom det där dumma presentkortet inte dykt upp. Eller ner, i brevlådan. Haha.. nu är jag trött, humorn är på topp.


Så blåa ögon jag hade idag (ja, jag tycker att det ändras från dag till dag)! I bakgrunden ser ni min nyinköpta tv-bänk. Då har jag nåt att göra imorrn.. :(




Och, för att sammanfatta. Ni ser att året inte varit så himla imponerande. Men det har haft sina ljusglimtar, absolut. Jag känner bara, ända ut i fingerspetsarna, att 2010 blir bättre. Det kanske inte blir perfekt, men det blir ett härligt år..

Ps. om det är nåt jag glömt så påminn mig, jag knåpade ihop listan ganska fort och är rädd att jag missat nåt viktigt. Jag är dessutom ganska trött. Men jag har iallafall nåt att skylla på. :P Ds.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Fina ögon på en vacker tjej!;)

2010-01-06 @ 03:23:11
URL: http://galleri.pr0ppe.se
Postat av: Nina

TACK! :D

2010-01-07 @ 00:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0