:D

Jag är glad. Glad på riktigt, ända in i själen. Och det har inte med andra att göra. Det är tack vare andra (också), men det har med mig att göra. Saker ändras. Och jag vill bara tacka innerligt för alla fina människor som finns runt omkring mig som får mig att tro på mig själv. Ni är underbara.

Tyvärr finns det ju emellanåt andra människor, som har rakt motsatt inverkan på en. Men det brukar ju gå bra, om allt bara är lite bättre i allmänhet. Just nu är det iallafall väldigt bra. Väldigt härligt. Jag är glad.


Såg en så häftig film, måste dela med mig. Det är hetlt osannolikt, hjärnan kan inte greppa liksom. Men det känns ju rätt så högfärdsaktigt att tro att vi är de enda, enda. Jag tror nog inte det, det känns osannolikt. Men det kan ju vara vääääldigt långt bort till andra. Längre än man kan föreställa sig, osannolikt långt helt enkelt. :)

http://www.youtube.com/watch?v=17jymDn0W6U&feature=player_embedded#


Åh, vill visa massa foton som jag tagit med mobilen, men jag vet inte var sladden är. Tog en del på promenaden idag, älska sol och snö! Och Zinas snöskägg var rätt charmigt det med.. :D Kom på mig själv här för någon dag sen med att gå och tänka på hur mycket jag gillar snön och egentligen vill busa runt i den men alltid tänker att det kan jag göra sen. Så slog det mig att snön kan försvinna väldigt fort, så jag tog och gjorde lite snöänglar och busade med Zina i djupsnön och så. Det är sånt där som jag kan göra halvett en vardagskväll när jag är som jag egentligen är och alltid borde vara. :D Har lite bilder från det också iaf. :)

Nej, nu ska jag kolla in mitt nya inneställe. :) Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh finaste fina. Jag är så glad att du mår bättre. Du sliter hårt och förtjänar att vara lycklig!



BTW så är vi gamla nu. Fick en inbjudan till reunion för oss som gick ut nian i Östersund för tio år sedan, TIO år sedan. God damn!



All min kärlek min vän!

2010-02-05 @ 08:20:48
URL: http://frkenemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0