At work, going to sleep.

Bara en snabb uppdatering innan jag drar mig mot sängen. Har lämnat in min svenskatenta idag, oh så skönt! Har oroat mig som tusan för den pga tidsbrist och orkeslöshet. Men det gick nog helt okej.

Har nyss tränat och ätit fruktsallad med keso, måste ju fylla på med proteiner! Men det var "bara" konditionsträning idag, 2 x rullbandet, snart är det ju dags igen. Fast andra gången gick jag på 5,0. Jäklar vad man får kola i benen när man går flera på rad. Känns skönt dock, hade nog fixat två 5,6 och det trodde jag inte. Men jag startar lite lugnt -vet inte hur många gånger jag siktat för högt, blivit besviken och gett upp. Och då är det ju så j-la tungt att börja om.

Nej, lite vatten, borsta tänder och sen sussa! Jag ska sova sååå gott och ha det underbart mysigt med min älskade tjej imorrn som blev totalt negligerad idag under tentaskrivningen.

Att man kan älska så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0