Sent, natti natti.

Blir bara en kort sväng här.

Jag vet, jag är oduglig. Oduglig, eller upptagen och trött? Vem vet. Jag hade en miljard saker att göra (jag har bara gjort en miljon ungefär ;P) under denna ledighet som raskt gick från sju dagar till fem, eller, fyra och en halv. Med planer varendaste dag. Jag älskar verkligen de där tomma dagarna, som är som ett vitt, blankt blad. Sure, jag skulle bli sinnessjuk om jag hade många såna, jag älskar verkligen att ha fart och fläkt och häcken full. Men för att orka, för att fortsätta tycka att det är kul, så måste de där helt tomma dagarna infinna sig ibland. Nu var det länge sen. Mycket möten, mycket jobb (trots att extrajobben försvunnit i princip helt har jag fortfarande lika mycket att göra, så galet mycket på "riktiga" jobbet nu för tiden!) och alldeles för lite tid. Längtade som vanligt efter denna ledighet som försvann fortare än fort. Imorrn är det jobb igen, men som tur är har vi arbetsfritt. Så: lite kolla bilen på morgonen, så ska vi tydligen åka och simma. I övrigt är dygnet fritt så länge vi inte har larm. Ska dra ihop lite matlagningsmys har jag tänkt, och börja fixa med bilen. Annars blir det nog lugnt. En film med mina grabbar kanske?? :D  

Men, för att orka är det dags för sängen. Har vänt dygnet mer än vad som är nyttigt för nån människa. Var är min mat-och-sovklocka när jag behöver den som bäst?? :O

Sov gott kära ni. Hoppas ni får en underbar påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0