rackarns..

när ska jag lyckas?? la mig inte i tid igår och har inte skrivit inlägg idag. tiden bara rusar iväg och jag hinner inte med. jag vill trycka på paus och göra undan allt det där som ligger och måste tas tag i. istället springer jag omkring som en yr höna och får ingenting gjort, tills orken tar slut och jag sitter som en påse s..t i soffan och får absolut inget gjort. det är en ond cirkel. jag måste bryta den. hur? kanske semestern gör sitt. kanske uppdragen som lättar gör sitt. kanske inte borde plugga på sidan om. kanske borde sänka kraven? äh, vad tusan. mår ju bra av det också. det är sömnen. det är bara sömnen som gör allt så jobbigt. sån här sömnbrist har jag aldrig varit med om. snittat fem-sex timmar i ett halvår nu och jag lyckas bara inte skärpa mig. vad är det för fel på mig? men jag ska hitta ett sätt. jag ska lyckas. och då blir det toppen! rullbandstestet pratar jag om imorrn, nu ska jag krypa ner och njuta av min stora sköna säng och den underbara sömn jag får uppleva där. sov gott!

ps. jag är lite småkär i björn gustafsson. och nej, jag skrev inte fel, för er som vet. jag pratar om komikern. han är söt. och rolig. ds.


Kommentarer
Postat av: Erika

psst.... sömn är överskattat ;P . Men om du vill öka sömndosen så testa att göra det du tänkt. alltså gå och lägg dig när nu tänkt göra det. Istället för 2 timmar senare :P ... om det ändå våre så lätt säg :P ... :)

2010-04-23 @ 05:55:37
URL: http://dalkullan.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0