På begäran.

Tänk att det fortfarande finns de som har stora förhoppningar om min blogg! Jag blir glad. :D Jag är väldigt glad överhuvudtaget ikväll, har skrattat massor. Underbart!

Hörde en rolig historia i bastun efter en riktigt skön och rolig brottningsträning idag. Skrattade jättemycket. :D Högt och ljudligt, och jag var den enda.. Men den var ju bra:


Det var en dansk, en tysk och bellman. De var i en öken och hittade en ande. Anden sa: gå ut på den här trampolinen och dyk ner från den. När ni dyker ska ni säga vad ni vill ha så landar ni i det.

Dansken var först ut och ropade "öl" när han hoppade, och han landade i öl.

Sen kom tysken, som ropade "vatten" och dök sedan ner i vattnet som trollats dit.

Sist ut var bellman, som precis när han skulle hoppa snubblade till och råkade säga "skit".



Haha, ibland är humorn på topp! Brukar vara ett tecken på att jag är trött. :P

För övrigt har vi varit på flygplatsen idag och lekt med flygplatsbrandmännen och deras bilar. Kändes rätt häftigt att glida runt där på landningsbanan. Och vilka bilar de har! Tyvärr hade jag ingen kamera med, men vi ska ha en övning med dem framöver så då kan den få komma med. Bara jag minns. :S Måste ju fixa mitt program så jag kan lägga in bilder från nya kameran också. Rom, till exempel.. *skäms*

I övrigt lyssnar jag på det här och tänker på en alldeles speciell person.
http://www.youtube.com/watch?v=tAK5EqdYkBw

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, den där var ju skitskoj juh!!

Ska vi ta och sammanstråla lite snart?

Hur ser dina helger ut framöver?



Kram Jessica

2010-04-07 @ 14:25:41
URL: http://mohlne.blogspot.com
Postat av: Erika

Underbar humor!!!

2010-04-08 @ 22:24:06
URL: http://dalkullan.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0