hrmf..

vad är det för fel på mig??

jag har ju så mycket jag känner, så mycket jag vill säga, så mycket jag vill skriva. ändå lyckas jag liksom inte få ner det här.. tror det är mycket att jag känner press att jag måste lägga in bilder, och det suger jag på. kanske får släppa den tvångstanken och pressen att prestera perfekt. bättre att jag gör nåt, liksom. men det är ju inte riktigt min grej, att göra saker halvdant. jag gör allt med hela hjärtat, även om det så är att sopa golvet. och det är ju en egenskap jag är stolt över. men jag är väldigt ledsen att jag inte får till det här med bloggen också, så jag ska nog göra ett försök ändå.

ledig helg, med massa mys och lite avslutningsfest med brottningen. första sommarträningen idag och jag som inte har brottats på typ två veckor nu tyckte att det var så sjukt kul. märks ju verkligen att jag börjar kunna nånting, att jag INTE BARA ligger och kravlar för mig själv på mattan, utan förstår litegrann och märker missar jag gör. sen blir väl nästa steg att försöka att inte göra de där missarna.. :P

nu ska jag gå och lägga mig i en tom säng.. :( jobb imorgon, då är det station 11 -möte för att se om vi börjar närma oss de slutliga ritningarna. spännande! sen är det ju dykövning på måndagar, kan gissa att det blir lite utbildning som chaufför på släckbilen också, nästkommande projekt för mig och en kollega. får se om det blir första blåljuskörningen innan sommaren då!

nej, sova var det.
jag tycker om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0