Self-destructive..

Varför ska jag hänga mig kvar vid en människa som gör mig så galet besviken om och om igen?
Och som sårar mig. Behandlar mig respektlöst.

Hur kommer det sig att jag vill vara vän med någon som bjuder mig på sin födelsedagsfest för att sedan spendera mer än en månad med att på olika sätt försöka påverka mig att inte komma och en knapp vecka innan (när jag tog upp det, för det skulle ju inte diskuteras, bara låtsas som ingenting tills det var för sent för mig att planera att åka) säga att det nog ändå inte var så viktigt att jag kom. Vår vänskap är mindre viktigt än en festkväll. För det där gör ont.

Och som jag sagt förut, jag skulle ALDRIG säga så till en annan människa.
Men vissa kanske bara är födda elaka?
Eller så är det jag som bara inte förtjänar bättre.
Iallafall inte hans ögon..

Kommentarer
Postat av: karin

DU FÖRTJÄNAR BÄTTRE!! Tänk inte så gumman, du e värd ALLT å en massa mer!!!!!!! Pussar å kramar på dig så att du nästan går sönder

2009-09-24 @ 16:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0