NY.

Inte New York. Ingen jäkla amerikaskit. Ny. New. Brand new!

Så många gånger har jag tänkt att nu får det vara slut på hysteriska utfall. Jag tycker inte om mig själv när jag är sån och då blir det ju väldigt svårt för andra att göra det. Så många gånger har jag misslyckats. Vet inte vad som ska göra det annorlunda, men nåt ska det för nu är jag less. Jag tänker inte vara sån nåt mer.

JAG VILL OCH SKA VARA EN PERSON SOM JAG ÄLSKAR.
Punkt.

Och jag har ett mål, men det är hemligt. :)



Går framåt med mc:n, ska bli skönt att lägga det bakom sig. Tusan vilken nitlott jag drog. Å det grövsta. *hahaha* Fast, på riktigt.

Snart rullar allt igång. Snart rullar livet igång. Och jag ska njuta av det! Jag ska göra det till vad jag vill att det ska vara. Men kanske viktigast av allt: jag ska inte förvänta mig så galet mycket att jag blir så sinnessjukt besviken stup i kvarten. Det är jobbigt.

Men idag är det lätt. Det är bra, ljust och glatt.
Och ni, jag har tänkt på detta så himla många gånger men så har jag inte skrivit det. Så många ord som vill komma ut så det har virvlat bort i bara farten. Jag ber om ursäkt för det. Here goes:

TACK! Tack tack tack underbara, vackra, snälla människor! Fast ni är så långt borta och vi hörs så sällan så ploppar ni fram och bara öser kärlek och omtanke över mig när jag mår dåligt. Jag saknar er alla var och en för de fina människor ni är och de minnen vi delar. Känns underbart att ha vänner som alltid finns där, även om man inte ses varje dag. Jag hoppas verkligen att ni vet att jag finns där för er också.

*kärlek*


Ps. Du på bilden, jag vet att du inte gillar sånt här. Men det är en gest av kärlek och du visar ju bara halva ansiktet. No one will know it´s you. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0