*ler*

Jag vet inte vad det är som gör det. Inte alls. Men just nu är livet inte svårt överhuvudtaget. Visst, det har inte gått så många dagar, men det finns liksom inget som är svårt. Eller snarare, som känns så oöverstigligt. Kanske kan det vara att jag slutat tänka på (nej, det var inte sant. Men jag tänker mindre på) hur, var och när jag och Johan ska ses eller höras. Och att jag har gjort det beror på att vi hade ytterligare ett låååångt samtal om saker och ting (ehm.., var det i... söndags? Jo, det stämmer.) Då sa han att han faktiskt vill träffa mig då och då, och inte alltid bara fem minuter. Jag vet inte om det kanske var så att jag för första gången kunde ta emot en komplimang eller ett "kärleksbevis" (misstolka mig rätt.. ) och få in att han faktiskt visst kanske tycker om mig litegrann. Observera att det är "kanske" och "litegrann" fortfarande. Men det går framåt, som jag skrev i förra inlägget. Och det känns bra, riktigt bra!

Idag var han dessutom SÅÅÅÅ gullig! Synd att han inte läser det här, men ni ska iallafall få veta. När jag kom hem från promenix med hunden (Johan trodde jag var på träning, vilket jag egentligen skulle, men hann inte riktigt) så hade han diskat åt mig och köpt en chokladkaka som låg på bordet och väntade. Plus en kaka i frysen som vi ska äta tillsammans sen. Allt detta för att jag tog mitt mc-kort idag. Och när vi pratade i telefonen sen så sa han att han är imponerad av mig och tycker att jag är SÅ duktig. Sånt värmer mitt hjärta oerhört.

Nåväl, nog om Johan, hur gullig han än var.

JAG TOG MITT MC-KORT IDAG! JÄJJÄJJÄJJÄJJÄJJÄJJÄJJÄJJÄJJÄÄÄJ! Är visserligen glad för att jag är klar och för att jag har själva kortet, men gladast är jag för att slippa Arsles (som jag döpt om dem till!!). Sämre trafikskola/lärare/personal har inte jag stött på tidigare (har gått på fyra stycken olika totalt). Jobbigt att stå i sån beroendeställning till någon det verkligen har skurit sig med. Känner varken respekt eller tacksamhet mot honom, är HELT övertygad om att jag hade klarat det på åtminstone två lektioner färre med någon som inte försökte få mig att tvivla på mig själv hela tiden och som gärna drar ut på det. Nej, blä säger jag. Och UP YOURS, för nu slipper jag er! :D 

Kanske är en sån här jag ska ha?



Eller en sån här? :)



Nej, här har ni vinnaren! :D





Det var allt för ikväll, plugget väntar.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-10 @ 23:18:59
Postat av: Jessica

STORT GRATTIS GUMMAN!!!



Saknar dig och längtar tills vi kan sitta och dricka en kopp the och spela Yatzy =D



Kram Kram

2009-09-10 @ 23:20:12
URL: http://tijani.blogg.se/
Postat av: karin

You rock girl! Puss på dig!

2009-09-11 @ 10:08:18
Postat av: Emelie

Grattis grattis grattis. Jag är så otroligt imponerad av dig hjärtat. DUKTIGA DU!! All kärlek.. puss puss

2009-09-12 @ 11:32:50
URL: http://frkenemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0