framåt

vad less jag är på att man alltid måste skriva rubrik här. det är inte alltid det passar. nåväl, lägger inte mer energi på det, nu vet ni vad jag tycker.

det går iallafall framåt för mig. tror det. hoppas så mycket på att det inte ska var tillfälligt. i söndags hade jag och erika svampplockardag i regnet. riktigt kul och mysigt! sen träffade vi johan, jag var jätteglad, ett tag, sen.. pladask. blev jätteledsen. får se det som ett framsteg att jag inte blev arg. umgicks igår igen iallafall och vi höll sams hela dagen även fast bilmekanikern var dum med mig. jag blev visserligen lite irriterad, men johan hade tålamod och jag bad ganska snart om ursäkt. men det var absolut inget ångest-ilska bråkande. :)

iofs var vi lite busiga, men det får man vara ibland. huvudsaken det fungerade. och det fungerade riktigt bra.

var duktig sen, sprang en runda trots att det var sent, mörkt och kallt, och la mig i tid.
varför gör jag inte sånt oftare, jag mår ju så bra av det? blir stolt över mig själv och känner mig nyttig.
till skillnad från när jag spenderat tre timmar framför dator och tv utan att få ett skit gjort.
nej, det ska nog bli ändring på det. nu till exempel.

chüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0