Schu (norrländskt ja)

Jag glömde, som vanligt. Fick svar från läraren i psykologi, är lite mindre sur men kan inte köpa hennes argumentation fullt ut. Hon tyckte att jag inte analyserat nog djupt på vissa uppgifter men att jag låg på gränsen till ett VG. Dock så fick jag  på första uppgiften kritiken att jag skulle skriva bredare, för att hinna beröra många delar av ett ämne så de ser att man läst på och faktiskt lärt sig nåt. Vi har alltid en tre till fem sidors begränsning och med detta anser jag det oerhört svårt att skriva både brett och djupt inom ett stort ämne. Som nu sist skulle vi skriva om grupprocesser. Och då menar jag allt: från hur en grupp bildas, olika stadier, vad en grupp är, relationer inom gruppen, utveckling, försvarsmekanismer, och diverse andra processer. Sedan ska vi förankra empiriska exempel i de olika teorier som presenteras i våra fem+ kapitel som vi läst. Och dessutom ska det då finnas utrymme att fördjupa detta resonemang, i detta fall på max fyra sidor. Svårt.

Imorrn kanske det händer grejer. Roligt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0