:S

Kloka ord. Tack mina vänner! Behöver nog såna, många som säger åt mig att varva ner nu för tiden.., idag sa kroppen till. Däckade vid åtta i Zinas säck, vaknade till och flyttade mig till soffan en timma senare ungefär. Vaknade ytterligare nån timme senare, tänkte att jag borde göra mig klar för sängen men det gick inte att frambringa någon som helst ork, däckade i sängen och vaknade tolv. Rastade hunden och gjorde mig klar för sängen, skulle fixa ett litet ärende på internet och nu är klockan redan så mycket. 

Ska lyssna på min kropp nu. Sov gott. 

Kommentarer
Postat av: T

Sorry för att jag höll dig vaken lite extra ;)

Kram

2009-11-25 @ 05:47:50
URL: http://galleri.pr0ppe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0