Pessimistkonsulten. (& önskelista)

Har ni hört den nån gång? Med Euskefeurat. Hade en riktig nostalgidag förra veckan och lyssnade massor på dem. Och den är så rätt den låten! Eller iallafall rolig. Jag kan minst sagt säga att jag inte är glad och glättig nu. Är bara så himla arg. Arg, besviken och förbannad! Jag ångrar så mycket. Vilken jävla miss. Så mycket negativt, helt i onödan. Bara av ondo. Fy fan.

Nina, släpp det. DET ÄR INTE VIKTIGT.


Viktigt är min önskelista, here goes:

Digitalkamera
Korta tights (att ha under träningsshorts)
Träningsshorts
Nike+ armband
TV
Elvisp
Dubbelsängsöverkast
Vita & svarta örngott
Wii-mote x2
Wii-spel
Sällskapsspel
Svarta pissetofflor (som de säger på jobbet)
Extern hårddisk
Sportig mössa + vantar (vadderade)
Uppblåsbar dubelmadrass
Svart ram till IKEA-tavla 100x70cm
Kläder (klänningar, tröjor, koftor)
Bikini
Ögonlaserbehandling
Pengar
Resa
Upplevelser
Fina gardiner
Trasmatta köket (grön och vitrandig -såg en sån nånstans och nu kan jag ju inte minnas var :(... )
Hundspel (aktiveringspryl)
Dammsugare
Handdukar i naturvitt och brunt (små och stora, och kiss och bajs som bror sa, vad kan passa bättre på en toalett?)

Finns säkert massvis mer, men det får räcka så länge. Fyller på om det dyker upp nåt mer. Och jag vet, vissa är ösnkedrömmar, men vem har sagt att jag inte får skriva sånt på min egen blogg?

Nu ska jag rasta hunden och sova sen. Sova bort alla bekymmer. Glömma och förtränga. Nu är det hårt mot hårt, du får som du vill.

Jag har inte fått till det här än (varför verkar det så lätt för alla andra??) så ni får bara en länk.
http://www.youtube.com/watch?v=peY68tKiWgM

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag brukar oxå ha såna nostalgiperioder med Euskefeurat, fast min favorit är "Det är hit man kommer hem"



Om du kollar det klipp du länkar till vid 2:55 så ser du 2 rånebor, vettefan om känner igen kvinnan? =)

2009-11-21 @ 01:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0