Nu är det dags.

Jag har varit in tusen och en gånger på min blogg och tänkt och velat uppdatera den, men jag har inte orkat. Jag har helt enkelt inte förmått mig själv att skriva några rader, det som jag kanske är allra bäst på. Inte blogga då.., men, äh. Skitsamma med förklaringar. Jag har kommit fram till att jag ska sluta be om ursäkt för mig själv. Sluta vara en spillra, sluta fråga folk om jag får ge mig själv en komplimang. I princip är det så det har sett ut. Fuck it. Jag skiter i om ni tycker jag är bra på att skriva, det tycker jag! (hahaha, jag tror ju inte på det än, men de säger att man till slut börjar tro på sig själv så ikväll står jag väl där naken framför spegeln och säger att jag älskar mig själv..)

Nåväl, uppdateringen på vad som hänt blir en kort summering. Mitt liv är packat, så jag hinner inte skriva utförligare. Jag har haft rappelleringsutbildning på jobbet, skitkul och gick bra men som synd är har jag inga bilder från det. Brände mig på jobbet för några veckor sen så jag har haft blåsor på armen och har lite ärr från det, ska visa bilder sen. Har varit på ladies night i Örebro, underbart sällskap och en bra show. Hunnit med kryss och mys, även om jag helst vill glömma det mesta av mitt beteende. Fått en massa VG:n på min svenskakurs, ska äntligen få träffa Jesscíca imorrn och ha mys där, har fått en liten morot gällande eventuellt matchspel på handbollen i framtiden. Ska ha körutbildning snart, har varit i Sundsvall på nätverksträff för kvinnliga heltidsbrandmän och tjattrat lite med U N D E R B A R A människor där, ta åt er Karin och Sylvie! Har haft ett sjukt dåligt samvete pga lite tid med hunden men har tagit tag i det sista dagarna. Jag och Johan har väldigt lite kontakt sista veckorna och idag har jag klippt mig.

Hahaha, det blev en lång summering. Men det har, som sagt, hänt sjukt mycket och detta var ändå bara en bråkdel. Och så mycket kortare formulerat går det inte att få det.

Nu ska jag försöka vinna lite cash så jag har råd att köpa en ny klänning eller nya underkläder som ska matcha mitt nya jag och mitt nya liv. För tyvärr så inkluderas inte någon större summa pengar i mitt liv än så länge.. :D Tävlingen hittar du här: www.erica.myshowroom.se

Ha det underbart alla, och tyck om er själva.
Snart så älskar jag mig själv igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0