Lav lav lav.. *trallar*

I want your lovin, I want your revenge
...
I want your love, lav lav lav!
 

Jag har fått den på hjärnan och vet ni..? Jag tycker faktiskt att den är helt okej! Älskar hur hon låter som en tjurig barnunge när hon sjunger "lav lav lav" (love, jag vet, men det roliga är ju just hur hon uttalar det) och sedan sjunger så vackert ibland, kontrasterna gör den bra. Precis som videon, hon ser galen ut på de allra flesta bilderna men sen kommer de där klippen där hon ser så naturligt vacker ut. De diskuterade på radion idag huruvida hon är en konstnär eller inte och jag måste säga att jag kan se hennes försök att blanda musik och konst. Och hon lyckas, enligt mig.

Arbetsdagen idag har varit soft. Som min kompis sa: jag älskar flextid när man jobbar som brandman! Det är ju bara möjligt för oss när vi går dagtid, som jag gör den här veckan. Iallafall tog jag sovmorgon imorse, började inte förrän eftermiddagen. Hade skolutbildning årskurs sju, fikade, åkte ut till övningsfältet och hade sjukvård med ungdomsbrandkåren och sen direkt till handbollsträningen. Gick ganska dåligt på träningen och stukade foten litegrann, men jag kanske kanske ska få hoppa in och spela min första match på söndag om det inte är en annan tjej som kan, trots prestationen idag. Skulle vara sjukt kul samtidigt som denna helg inte vore den bästa, så det gör faktiskt inget om det inte blir av.

Imorgon blir också lugn dag på jobbet, ska se om jag får med mig kameran så ska jag fota lite så ni får ta del av min vardag.

Nu är det sova, kommer sova sött nu när jag tränat för första gången på ungefär två veckor. SKÖNT!
Och vet ni? Idag älskar jag livet!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0