Kväller

Hahaha, har försökt ta lite foton ikväll. Med en kass kamera, ännu sämre ljus, en urusel fotograf som dessutom är osminkad och sjuk så blir det inte annat än underbart.. Ni får se. Ni ska få hjälpa mig, jag har nyligen klippt mig i en för mig helt ny frisyr. Undrar vilket som passar bäst att göra med min lugg? Jag är så självkritisk nu så därför frågar jag er. Annars så dricker jag ett glas vin, sorterar papper och rensar handväskan och nu är det dags för promenix igen. Förresten, förra promenaden blev jag kvar nästan en timme i Johans tomma lägenhet och fixade lite där, diskade bland annat. Nu ska jag vara snäll igen! :) Hoppas han blir glad när han kommer hem..

Här kommer bilderna:

Dagens suddiga sjukisoutfit!


Såhär..


eller såhär.


Såhär såg min middag ut (MYCKET godare än det ser ut.., och jag vet att det ser tråkigt ut utan tillbehör men allt gott finns inuti!)


Här är min underbara sysselsättning!


See ya.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du ser ju bra ut på bägge luggbilderna men nedkammat ännu liiiite bättre;) så kör på de. Kram

2009-11-18 @ 01:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0