Just can´t

Hej hopp!

Vem skulle kunna tro att jag inte skulle kunna hålla mig ifrån min blogg?? Och det bara på grund av några få kommentarer. Kommentera mera!

Fy fan vad jag har ont i halsen. Kändes lite bättre när jag var ute och promenerade vovven, men nu mår jag som en påse skit igen. Ska knapra lite såna där "är man stor måste man vara snäll" och gå och sova i tid för en gångs skull så kanske jag faktiskt klarar morgondagen. Blev tillfrågad om badvaktsjobb på lördag och egentligen hade det väl varit bra att vila upp sig inför dagtidsveckan men jag känner att jag verkligen behöver de där slantarna..

Och jag har inte fått nåt svar angående min psykologi. Kan inte förstå de som gav kommentaren "snabba svar från lärarna" i utvärderingen av delkurs 1. Är det distansstudier är det INTE acceptabelt att vänta två, tre arbetsdagar på ett svar. Vilket jag har fått göra ett flertal gånger. Men de gillar nog inte mig, jag ifrågasätter lite för mycket. Men tycker inte alls om lärarna heller: deras bemötande, deras (icke existerande) flexibilitet och deras upplägg av kursen (många av oss upplever att den är på helfart, fast det ska vara halv). Så trots att ämnet är väldigt intressant är jag sugen på att hoppa av. Och med min envishet och prestationsångest är det stort att fundera på att lämna något halvgjort. Då förstår ni att de är dumma.. :(

Näe, sova var det va?
Här är världens vackraste!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Krya på dig!:)

2009-11-19 @ 00:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0