Jag.

Nu jäklar ska det hända grejer! Jag har blivit inspirirerad och tänker "va fan, kan de så kan jag!". Och jag oroade mig lite för mina gamla inlägg, men vad tusan, det är ju precis det jag jobbar på. Ska inte ta bort nåt gammalt, det jag har skrivit är jag. Det är mina åsikter, men de förändras också. Och jag ska tillägga att "jag" kanske inte är det deppiga vrak jag varit sista månaderna, men om jag lämnar inläggen som de är så kanske ni förstår. Förstår varför och ser mig och mitt liv. 

Jag såg definitivt mig när jag läste igenom bloggen. Det där som jag kände häromdagen, att jag egentligen är en väldigt sprallig person. Just nu skulle nog ingen i min närhet beskriva mig så, men jag skulle ändå det. Jag är inte sprallig just nu, för att jag inte mått toppen, men jag är sån egentligen. Och jag ska tillbaka dit, det bara är så.

Men en sak måste faktiskt fixas, en bra kamera. Så det är nummer ett på önskelistan.

Angående jobb så skulle jag egentligen infunnit mig på station centrum idag, men det blev byte brandkår för att jobba onsdag dagpass med körutbildning istället. Kunde inte blivit bättre för mig då jag bara behöver åka in mot stan två gånger denna vecka! Så fick jag ju en lååång helg och lite tid över för min bäbis idag, för helgen har inte varit någon höjdare för henne. Därför ska vi ge oss ut i dimman på promenad, kanske vattna Johans blommor som jag lovade. Hade tänkt springa, men min hals och mitt huvud har varit väldigt ömma idag så jag tror att det blir tvångsvila. Typiskt. Jag som varit frisk sen Johan flyttade, iallafall friskare än vanligt! Men då blir det kanske lite tid att ta itu med min tavelvägg och dammsugning. Mums!

Outside



Och hunden ser sjukt pepp ut, eller hur?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0