I C U

Hörrnini.. Jag ser faktiskt att det är fler än någonsin som kikat in på min blogg (inte så många som det låter). Och det är jättekul! Men jag behöver ju seriöst hjälp med vad som ser bäst ut med min lugg. Svara! :D

Nu är jag på jobbet, sitter och laddar inför att gå ut och sätta på bilklädsel på min Megane så det inte blir så mycket hundhår. Är så himla trött och seg pga sjukdom och felvänt dygn bara så det tar emot. Ville ha nåt neutralt och billigt, så det blev en svart. Kanske lite väl sportig för min kombi (!) men det fanns inte mycket att välja på.


Jo! Jag är lite sur över mitt psykologibetyg också. Idel positiva kommentarer resulterade i ett G??? Och visst finns det småsaker jag kunnat gjort bättre, men jag förstår inte deras betygssättning. De måste vara perfektionister. Jaja, väntar på deras argument så kanske jag får ge mig sen.. :( *mutter*

Är i sån bra grupp på jobbet nu! Skoj mest hela tiden så det blir många skratt. Roligt roligt. Känner att jag kan vara mig själv också, det är väldigt skönt. Har haft orientering i ett område där de bygger om hela tiden nu, var tydligen en dödsbrand där i lördags och väldigt krångligt att ta sig dit så vi körde runt och kollade vilka vägar som var öppna och inte. Första dödsbranden för året, inte alls kul. Men jag är glad att jag slapp vara med iallafall. Men det hade varit bra för mig om det kom lite larm snart, börjar vara lite väl långsamt nu..

Pysslar ni med då?

Kommentarer
Postat av: Marika

Angående luggen...stentuff och passade dig. Variera mellan båda, så mycket roligare ;)

2009-11-17 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0