Booya!

Fy fan vad jag är bra! Ni ska få se bilder och de säger allt. Har haft rappelleringsövningar idag och det har gått bra. Finns mycket att lära såklart, men det går framåt. Here goes:

Vi mjukstartade dagen med lite jobb uppe i belysningsmasten vid idrottsparken. Ca. 50 m hög och det är mig ni ser ovanför repet.


Nedkommen, tog lite tid där uppe men blev rätt till slut.


Det här var avslutet på dagen och en frivillig övning: ta sig an Eon:s skorsten.


Här är utsikten, smått andfådd efter att ha klättrat stege de ca. 100 meter som skorstenen sträcker sig.


Norrköpings oljehamn och Lindö.


Den här utsikten var iallafall värt klättringen, verkligen.


Här är jag på väg ut över kanten..


Jag vet, jag ser inklippt ut. But I promise, it´s for real.


Trixar lite innan jag kommer ner ordentligt.


På väg! (bara 99 meter kvar som min kära kollega sa till mig)


Fokuserad


Här ser ni att det är på riktigt!


Gjort en fjärdedel kanske, eller en femtedel.


En fjärdedel kvar? Eller en femtedel. =D


Längst av alla, som ni ser och förstår! (det är ju inte de kortaste i kåren jag har bredvid mig..)


Det var iallafall bara jag och killen till vänster om mig som vågade oss på skorstenen så jag är nöjd, även om det gick sjukt långsamt ner för mig. Men det är inte alla här i världen som rappellerat ner från 100 meters höjd! *stolt*

Ikväll ska jag jobba hårt på att lägga mig i tid, så det här blir allt. Och det var ju inte så lite.

Kommentarer
Postat av: Jessica

GRYMT tjejen!! date på måndag? Är du ledig då? Sen kommer ju farfar tis-tors... Eller kanske vill du ses till helgen istället? Kram Kram

2009-11-26 @ 22:30:55
Postat av: Tobbe

Duktigt tjejen!:)

2009-11-26 @ 23:19:16
URL: http://galleri.pr0ppe.se
Postat av: Nina

Tackar och bockar! Ehm, jag är ledig på måndag Jessica. I helgen är jag dock uppbokad. Fast på lördag ska jag till Nkpg på gruppfest, vi kanske skulle kunna ta en fika på stan innan jag ska dit eller nåt, så får vi komma ut lite!? Sen får vi höras om måndag, vet inte om det är nåt jag ska göra som jag har glömt. :S

2009-11-27 @ 17:36:03
Postat av: Rättvikskullan

Ibland är det bra att vara ödmjuk...men inte i det här fallet...Nu tycker jag att du har gjort dig riktigt förtjänt av att sträcka på dig, vara odrägligt kaxig och inte hålla inne över den glädjen som du känner för att du varit så onödigt cool och häftig som klättrat ner från sån overklig höjd :D...

2009-12-04 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0