Bloggproblem

Jag får inte alls till det här.. Försöker desperat lägga upp en bild på min profil, men den vägrar helt enkelt. Skulle ju vilja pimpa min blogg lite nu när jag vill skriva lite mer, nån som är duktig? Vill lägga upp ett foto som header, byta bakgrundsfärg till ett foto och visa info:n om mig på sidan. Hur gör man?? Haha, jag är ingen bra bloggare som inte kan allt det här vid det här laget. Men det här med programmering har aldrig känts riktigt naturligt för mig. =)

Nu börjar det bli bråttom att dammsuga och duscha, för sen ska jag hinna med en promenad med en kompis och vovven innan det är dags för middag och sen iväg till jobbet. Ska förbi han jag köpte bilen av och ordna med lite papper också, så måste åka lite tidigare än vanligt.

Blir nog ingen träning på jobbet ikväll för min hals och mitt huvud är lika dumma idag. Usch. Skönt iofs att det är en vanlig förkylning och ingen influensa (peppar, peppar, men det känns bara som det), men ändå jobbigt att vara sjuk. Hade ju dessutom, efter många om och men, bestämt mig för att ta vaccinet men det ska man ju inte göra om man är förkyld. Nåja, vi får se.

Nu till das kleine vacuum cleaner!



Den här bilden vill jag lägga in:


Kommentarer
Postat av: Anna

bilden syns ju! och om du vill ha designhjälp, byt till wordpress eller blogger, då kan jag, blogg.se är inget för mig!

2009-11-17 @ 14:45:25
URL: http://mandalaya.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0