Äh fy fan

Jag H A T A R datorer. På riktigt. Hade skrivit ett aslångt inlägg om dagen och skulle bara lägga in en bild. Så stängde den ner hela skiten. Fy fan!

Jag har iallafall ingen röst alls idag, mår inte så bra. Ska sussa tidigt så det blir tyvärr inga fler inlägg idag.
Har haft körövning på jobbet och kan berätta mer om det imorgonkväll, jobbar dag imorrn igen. I brist på annat tänkte jag lägga in bilder på mina brännblåsor som utlovat. Ser lite äckligt ut, men that´s life. Och lite äckligt var det faktiskt när jag sprängde en mot bildörren.. :S

Se och njut.





Här har ni hela förloppet. Har lite på vänsterarmen också, men det är så litet. Ärren syns lite mer än det ser ut som på den sista bilden eftersom de är vita och jag fotade med blixt. Men de syns inte jättemycket. Får väl se om de är kvar om ett år så kanske man får en slant för "missprydande ärr", om det nu stämmer med de uppgifter jag har hört.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0