ett tungt sinne

jag vet att mitt liv måste låta fruktansvärt dåligt, eftersom jag alltid skriver något negativt här. då vill jag bara förtydliga att jag är en sådan person som skriver av mig när jag är ledsen. alltså uppstår behovet att skriva och idén på att skriva här i princip bara när jag mår dåligt. som nu.

jag är nervös för mitt jobb som kanske ryker i dessa spartider. jag är olycklig över mig och johan. eller, inte över oss. utan över att oss inte riktigt fungerar. jag vill, jag älskar, jag längtar. men jag bråkar, jag är less på och jag längtar efter mer också. kan vi ha mer?

jag är deppig. känner mig grå, trist. ful, tjock. mina starka sidor som jag fått fokusera på när jag längtat efter vänner som andra längtar efter kärlek, de har tynat bort och dött. jag kan inte skriva, inte uttrycka mig, säger fel, tror fel, gör fel.
kanske kan man inte ha båda. för nu har jag en vän.

men jag vill ha kärlek och jobb också. ett jobb jag gillar. en kärlek jag älskar. går inte det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gums.. Vet du, jag tror fanken inte att man kan få allt. Jag har då rakt inte varit med om det ändå. Har familj som jag älskar men det här med jobb, njae det vill jag inte säga att jag trivs så mycket med. Vänner känns det som dom sinar undan.. Men det är väl kanske så livet ska vara? Vad vet jag... När kommer du upp igen?



Kram Kram

2009-03-17 @ 10:26:14
Postat av: Jessica

Hehe, det var från mig kommentaren var =D Och vad hemsk kommentaren lät... Var inte så hemskt menad... Kram igen!

2009-03-17 @ 10:27:44
Postat av: Marika

KRAM! lät som om du behöver en!

2009-03-17 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0