Tillbaka i vardagen

Alla uppdaterar lika långsamt som mig nu. Då måste ju jag passa på så jag framstår som lite bättre.. ;)

Jobbade under julen, det var segt (inget att göra, inga larm).
Var hemma under nyår. Så skönt att titta förbi, få hälsa på familjen och bli charmad av lilla Saga.
Efter 88 mil enkel väg var vi rätt sega och delade upp resan i två delar åt båda håll, så jag hann säga hej till Johans mysiga släkt.
Nu är vi tillbaka i Finspång. Jobbade igår, 6 larm! =) Bland annat en stor trafikolycka som ni nog såg om på tv om ni tittade på nyheterna.
I veckan är vi lediga sen jobbar vi varannat dygn under helgen.

Zina mår bra, jag och Johan har det helt underbart och jag trivs allmänt med livet just nu.


Behöver jag tillägga att jag egentligen var ganska omotiverad att blogga?


Kommentarer
Postat av: Anonym

KOM HEM!!!!!!!! SAKNAR DIG!!!!!!! TE OCH YATZY, det är våran grej det!!!!!! gråter............

2009-01-06 @ 22:15:18
Postat av: Anonym

Tjejen... Jag blir alldeles ledsen i ögat. Ja, det är våran grej. Så himla tråkigt att det inte hanns med, men det var verkligen kul att få titta in och se att ni mår bra iaf. Det ska bli längre nån gång, jag lovar! Ta hand om dig, och familjen..

2009-01-07 @ 00:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0