Vardag

Hej alla!

Nu ska ni få höra om min dag, och slippa en massa jag och Johan buäääää *gnuggar sig i ögonen*. Bara lite sånt, om det nu blir nåt.

Idag har vi varit på IKEA, han och jag. Det gick bra. Trodde det skulle vara jobbigt att tillsammans handla saker till våra nya singelliv, men det kändes riktigt bra. Vi hade trevligt, pratade bra och skrattade en del. Skönt. Jag saknar att skratta. Tänker på det ofta. Det finns nog inget jag saknar så som att skratta. Skulle haft en Meijer, finns ingen i hela världen som någonsin fått mig att skratta som han.. Speciellt tillsammans med hans galna vänner.

Har köpt lite hyllor, soffbord, lådor och annat smått och gott och är RIKTIGT nöjd med allt jag införskaffat senaste två dagarna. Även om det svider rejält i plånboken, som egentligen redan är tom och lite till eftersom jag blir skyldig Johan en hel drös med pengar för Forden. Skulle gärna ta 50 000 just nu om det är någon som har lite över? Skulle täcka de mest akuta önskemålen. Bl.a. att inreda klart och operera mina ögon. Och den redan nämnda Johanskulden då, förstås.

Jaja, får bli lite mer ekonomisk. Handla lite mindre kläder igen (köper ändå så mycket grejer som jag ångrar mig om sen) och hålla lite mer koll på vart pengarna försvinner. Inte så mycket som ryker på godis och annat onyttigt nu för tiden iallafall, som det alltid gjorde förr.

Ska springa en delsträcka på en stafett här i Finspång på lördag och har hosta och grymt ont i halsen. Tränar inget idag och imorrn och hoppas på det bästa. =P

I övrigt öser regnet ner, jag är ensam fast ändå inte, älskar min numera ganska jobbiga löpbebis, mörkret kommer.
Men livet går vidare.. 
Och snart ska jag skratta igen, som bara tusan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss gumman!



vad skönt att höra dig så uppåt, även om jag förstår att d e jobbigt. Vi måste träffas snart, om så bara att jag kommer ner å sover kvar å dricker lite vin.

Ha d bäst å d e bara att ringa om du vill prata lite!



Megakramar!

2009-08-14 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0