uäck!

Less på alla gråa trista deppiga inlägg jag skrivit.

Solen skiner som bara den, våren är äntligen här! Har ledig dag idag och imorrn, städade och tvättade hela dagen igår så lägenheten är fin och väldoftande! Tog mig upp i vettig tid idag så jag slapp vakna med huvudvärk och dåligt samvete, har tagit en mysig promenad i solen med vovven och ska snart ge mig ut på en skön löptur och springa bort det sista av min träningsvärk i benen. Sen kommer älsklingen hem vid fem och då ska det förhoppningvis mysas lite i solen och sen bara vara.. Min lilla minifamilj. De är helt underbara, även om det har varit tufft här hemma rätt länge nu. Men skam den som ger sig, vi ska kämpa på lite till..

*kärlek till alla*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0