Naw..

Vilka gulliga kommentarer tjejer! Inte nog med att det var fler än någonsin på min blogg, de var väldigt fina också.. Saknar er också, massor, alla tre! Så synd och jobbigt ibland att Sverige är så långt..

Kan kanske lugna er lite med att jag kanske var lite väl deppig när jag skrev sist. Visst, det finns inte mycket tid och det finns obesvarade frågor. Och känslorna åker bergochdalbana.. Men det blir bättre. Det kan bara bli bättre och på nåt sätt kommer det bli det. Men framförallt: imorrn gäller det! Imorrn Karin, då händer det viktigaste!! Men jag berättar nog inget förrän i Almåsa, för då kanske jag har facit med mig.. ;)

Jag ska tro på mig själv. Jag ska ge gärnet. Och jag ska lyckas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja heja gumman. Jag kan bara gissa vad du ska göra, men jag håller tummarna, å jag vet att du kan fixa det!!!!!! KRAMAR!!!!

2008-09-30 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0