JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Jag ska citera min facebook: Nina is näe, nu kan jag inte hålla mig mer. -Fy faan vad jag är bra!!!!!! Norrköping nästa!=D

Som ni alla SÄKERT förstår innebär detta att det som jag så hemlighetsfullt har antytt i några veckors tid (bland annat) har varit jobbsökande i Norrköping. Jag har nu varit på tester, fått svar, rett ut slutdag på höglandet och IDAG meddelat min nya arbetsgivare (Norrköpings brandförsvar) att jag börjar min tjänst som brandman där den 10:e november.

Kan ni förstå???????????????? Woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!
Alla som känner till mina åskter kring texter vet hur mycket jag stör mig när folk gör en miljard utropstecken efter varje mening. Då förstår ni kanske hur glad jag är??

Har idag börjat säga hejdå och berätta om nya jobbet för skiften här. Är jobbigt, speciellt idag då mitt favoritskift är här.. Men samtidigt är glädjen så stor över att i princip alla mina och Johans bekymmer löstes sådär på en minut. Jag hade ju precis börjat leta lägenhet på egen hand här i Vetlanda, och det kändes riktigt tungt. Nu får vi knappa tre mil mellan våra jobb, istället för 20. Wow! KAN NI FÖRSTÅ??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*hahaha* Näe, jag ska nog ge mig nu.
Jag återkommer när jag sansat mig och blivit som folk igen (who am I kidding??).
Ps, vet ni nån bra lägenhet i Finspång (som det troligtvis blir) eller Nkpg så ring mig!
Puss och kärlek till alla.

Och tack till livet, eller vad det nu är (eller hur Erik?!), för att allt går så himla bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh härligt! Jättegrattis till det nya jobbet!! :D

2008-10-10 @ 19:35:51
Postat av: Anonym

Grattis gumman till nya jobbet. Men jag tycker fortfarande att du/ni är för långt borta från oss!!! =( =(

Men stort GRATTIS iaf...



Kram kram

2008-10-11 @ 19:26:03
Postat av: Linnéa

Åh grattis! Vad roligt för dig:)

2008-10-13 @ 10:16:27
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com
Postat av: Erik

"eller vad det nu är..."



Ja du, kanske du svarade själv.



"...allt går så >>himla<< bra just nu." ;)



Men jag är glad för dig/er iallafall, hur än det är med den saken... Gud vet. =)



Kram!

2008-10-19 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0