Norrköping/Finspång

Hej!

Nu var det länge sen sist.. Och mycket har hänt också. Har flyttat, men inte riktigt kommit iordning här hemma än. Har också hunnit med fyra dagar på Norrköpings brandförsvar. Allt är stort och nytt och det känns sjukt bra! Har fått ett sprillans larmställ och det känns väldigt lyxigt. Känns verkligen som jag kommer trivas galet bra i Östergötland/Finspång/Brandförsvaret och nu ska jag äntligen börja jobba på att rota mig.

Vet inte vad mer jag ska berätta. Zina är olydig och jag och Johan har haft väldigt lite tid för varandra. Fick ju också rätt ont i magen föra veckan, men det var nog inget. Men då var jag inte så mycket till sällskap de lediga dagarna. Och den här veckan har vi bara setts onsdagkväll. Nåväl, planerar bio imorrn och spel- och ölkväll på lördag och det känns galet bra att vi ska börja skapa oss ett riktigt liv här. Har verkligen inte haft nåt socialt liv senaste halvåret, men nu jäklar!

Hur har ni det då? Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0