Jag har blivit utmanad

av min kära vän Linnéa. Och tur var väl det för nu har jag ju inte skrivit på hur länge som helst..

Nåväl, here goes:

För Fem år sedan: Tog jag studenten om några dagar. Hade precis brutit upp mitt drygt 2 år långa förhållande med Tommy och befann mig mitt i en av mina kanske tre perioder som singel sedan jag var 11! Bodde på Övre Vattugatan precis som under hela gymnasiet och jobbade på Willys. 

För Tre år sedan: Flyttade jag in till Östersund igen (vid nyår kom jag hem från 4 månader i Frankrike och flyttade hem till mina föräldrar i några månader för att rensa alla mina gamla saker), bodde både hos bror och Mike, jobbade på CrewCom och planerade långresa tillsammans med Erik. Vi hade då varit tillsammans i dryga 1,5 år.

För Ett år sedan: Bodde här i Väsby med Johan som flyttat in ganska nyligt. Johan flyttade till Gävle under sommaren, jag jobbade på Storsjöcupen, hälsade på vänner och körde lite lastbil under sommaren. Var kär, men ensam.

För Tre månader sedan: Var ganska nere efter prestationsångest och oro inför jobb, men det började lätta eftersom jag då tackat ja till min tjänst i Vetlanda. 

Igår: Var på skolan och hade min sista redovisning. Var och klättrade och grillade med klassen efter det. Det var sjukt varmt men väldigt trevligt. I övrigt var jag rätt sur hela dagen, även om jag inte tror att nån annan än Johan märkte det.

Idag: Packat och städat och rastat hunden, Ska komma i säng tidigt för imorrn åker de flesta av våra saker ner till Mjölby. Jag är trött men otroligt nyfiken och peppad på ny stad, ny lägenhet och nytt jobb!

Imorgon: Packar alla våra saker i en liten lastbil, städar sen lägenheten och kanske tvättar bilen eller så. Bara roliga saker alltså! =S

Då vet ni ungefär vad som händer just nu också! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0