Uscha

Nu var jag ändå inloggad för att leta efter en klasskompis så då kan jag ju lika gärna titta in och skriv en rad.

Jag var hyfsat snuvig när vaknade och har hostat hela dagen. Usch! Inte alls bra, jag börjar ju jobba på måndag jue! Men men, jag ska träna bort förkylningen har jag tänkt, så jag kör på som vanligt. Eller, nu när jag kom hem var jag faktiskt rejält trött så jag har inte börjat städa än. Kände att jag behövde få sitta ner ett tag innan.

Städningen gick bra på skolan, vi fick lite mindre att göra än planerat, eftersom vi var så få där. Fast sen fick vi lämna in allas kläder istället, så det tog sin lilla tid ändå.

Nej, middag och sen städning. Nu är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0