Sjuker

Hej hej

Efter en helg i Ockelbo och fyra veckor av halvlatent förkylning är jag nu hyfsat krasslig. Sitter med feber hemma i soffan och är naturligtvis (en gång på tusen ungefär) ensam. Johan tittar på Superbowl tillsammans med en kompis i Uppsala. Kul att han gör nåt roligt ändå, blir inte så ofta vi hittar på nåt.

Har en jätterolig sak att berätta, men jag suger nog på den karamellen en dag till iallafall. Hahaha, hur gammal lät inte jag nu då!

I övrigt är nog allt fint. Måste tyvärrr säga att jag är så dålig på att ta med mig kameran, så det blir inga bilder från vackra Ockelbo. Men ni kanske har sett av det ändå, bankrån och allt! Vi söker jobb som bara den, ska opponera på rapporter till veckan så snart är vi klar med det. Har en del projekt på fritiden också, men har väl inte riktigt kommit igång än. Jag och Johan funderar iallafall på att läsa en repetitionskurs av matten vi läste på gymnasiet. Vi måste ha något fel i huvudet... =)

Jag tror inte att det är många alls som läser här, mest för att jag glömt att lämna ut adressen. Jag skulle iallafall bli glad om ni skrev ett litet hej så jag vet att ni märkt att jag börjat skriva här igen..

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0