Öm i kroppen

Hahaha, har kommit igång med träningen nu och det KÄNNS! Varit sjuk sen i julas (nej, det är verkligen inget skämt, men kanske bara riktigt dålig sista två veckorna. BARA.) och nu har jag tränat ordentligt några dagar. Sprang en uppvakningsrunda i måndags då jag tog det riktigt lugnt, sen gymmade jag och Johan igenom hela kroppen igår (utom benen) och idag har jag kört cirkelpass för hela kroppen och sen ut och sprang i skolspåret (6 km väldigt kuperat). Med tanke på den långa vilan jag haft innan kanske ni kan förstå att jag är lite mör?

Ja, nu känner jag faktiskt att jag kan skriva ni, för efter många om och men tittade jag runt lite här på bloggen och insåg att jag kunde se hur många som besöker min sida.. :S Några är det iallafall.

Annars då? Nya bilen går bra, Zina är mitt i höglöpet (men inte hälften så odräglig som förra gången, mest kelig) och idag var jag och hälsade på på Brandstationen jag praktiserade på. Jättekul att träffa gubbarna igen, synd bara att jag inte träffade favoritgubben! Vi kom verkligen så himla bra överens.. Skönt att kunna säga att jag har fått jobb och klarat rullbandet iallafall, sånt som jag brottades med när jag var där. Min handledare verkade tycka att det var kul att jag kom förbi och att höra hur det går för mig och så. Jättekul!

Annars har jag inte mycket att säga. Fyfan vad jag ska träna nu när jag är FRISK!!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej..
Nja, mår sisådär... Skönt att allt med bror är löst så jag kunde släppa det på en gång. Är jättetrött och så men kan bero en del på att kroppen inte återhämtat sig riktigt och medecinerigen...
Vikken fin bil ni har köpt er =)
Hur är det med Zina då?
Kan du inte ladda upp lite mer kort? Kanske från resan? :D

Kram kram till er båda

2008-02-29 @ 20:40:36
URL: http://tiljas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0