Jobbigt

Jag är sjuk fortfarande, eller igen kanske man ska säga. Började friskna till men det vände fort och nu är jag lika dålig igen. Skitjobbigt. Har haft lite otur senaste dagarna också, fått en del smällar av Zina, en halv ögoninflammation och lite annat smått och gott. Efter lite krångel har vi nu iallafall fått (så gott som) klart med ett lån och ska hämta vår nya bil imorrn! Ni ska få se lite bilder sen.. Volvon står iallafall inne på lagning så länge, får se vad vi gör med den.

Här hemma är det lite stormigt just nu. Går verkligen i perioder gällande hur bra jag och Johan kommunicerar. Jag är dessutom otrolitg frustrerad av den här sjukdomen. Vill kunna TRÄNA!

Men, det är övergående. Och snart är våren här, underbart!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej tjejen...

Vad jobbigt att vara sjuk.. =( Jag har klarat mig ganska bra från alla förkylningar och virus som virvlar i luften. Tur är väl det...
Har en ny blogg nu: tiljas.blogg.se

Kram kram

2008-02-21 @ 12:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0