Helg

Fortfarande lite öm i kroppen, men nu börjar jag bli mig själv igen. Har dock fått ont i huvudet istället. Får se, blir nog Johan som får köra lastbil imorrn, skulle egentligen varit jag men huvudet verkar inte bli bättre.. Hahaha, huvudet blir nog aldrig bra när jag tänker efter.

Mobilen är fortfarande borta, men nu är den låst iallafall. Ska jobba på att få tag på en ny och ett nytt kontantkort så att ni kan få tag i mig igen snart. Idag brottades vi med hästar på skolan förresten. Kul, men lite läskigt också. Jag har ju flera års hästvana, men i princip det sista jag upplevde av en häst var en galen en som trängde in mig i ett boxhörn och försökte göra illa mig väldigt mycket, igen. Nu var ju de här hästarna ganska snälla, men för att få se hur starka hästar kan bli när de är stressade drev han på dem en del. Speciellt om man sa att man var van hästar.. Nåja, det gick vägen, ingen skadade sig!

Blir lugnt i helgen, Johan ska till Gävle och gratta farmodern och jag ska stanna hemma och passa den löpande hunden. Så osmidigt att ha henne med nu.

Skriv gärna en kommentar när ni kikar in, alltid trevligt!
Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0