BRANDMAN!

Det är vad man skulle kunna kalla mig för, ser ni.. Hemlisen som jag sugit lite på nu är iofs himla god, men ni bör få veta (måste bara skaffa några läsare också.. =O). Jag har fått en heltidstjänst som brandman!! Det låter väl helt normalt, men faktum är att det inte är många som har så tur att de får en fast tjänst direkt. De flesta börjar som sommarvikarier, får förlängt, kanske fast efter det, eller så får de börja om som sommarvikarie nästa sommar. Har hört många skräckhistorier om det, så jag är oändligt lycklig nu! Det finns en liten hake bara.., jag har fått jobb i Nässjö som ligger mitt i Småland! Det blir långt hem, men som brandman har man rätt långa sammanhängande ledigheter, så jag ska nog kunna komma och hälsa på då och då iallafall. Nästa steg nu är bara att pojken ska få jobb någonstans i närheten. Kan bli svårt, men vi ska nog lyckas lösa det på något sätt!

Nej, nu ska jag ragga lite läsare. Här är ju heldött.. =)
Puss!

image14

image12

Kommentarer
Postat av: Jessica

AHHHHHHH... GUD VAD KUL!!
GRATTIS!!!!!!
Fast usch vad långt bort !! =(=(=(
Ja, vi måste ringas någondag. hinner knappt med nånting nu för tiden...
Ang. blogginlägget så är det inte så allvarligt ;)

Kram Kram

2008-02-07 @ 16:43:28
URL: http://jessien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0