Bah!

Vilken dag.. Tog nåt litet glas vin och en grogg med pojken igår och lyckades supa bort mobilen. Vet att jag tappat den någonstans mellan 200 m bort och vår trappuppgång. Satt upp lappar och hela kitet, men man bor ju i slumkvarteret så vi får väl se om vi hittar den på blocket imorrn eller nåt. Aldrig tappat en mobil förut, så typiskt att göra det när jag inte ens var full! Haha, bara oseriös.. Skuttade omkring överallt. Det värsta var att jag en gång under promenaden faktiskt tappade den ur fickan, hur kan man då vara så puckad att man inte kollar om den är med hem sen?? Ojojoj. Jaja, kanske försöker någon säga mig nåt. Att materiella saker inte är viktigt kanske. Lite surt är det bara med allt man har på mobilen, kanske cirkulerar intressanta filmer på mig på nätet framöver..

Vet inte vad jag skrivit sen sist, men vi har iallafall en alldeles ny (eh, för oss)  underbart fin blå ford ute på vår p-plats. Volvon är tillbaka och går som förut, var tändmodulen, skitsimpel grej tydligen. Blev inte farligt dyrt då heller. Så snart slänger vi ut den på blocket, skulle behöva hitta någon som kan svetsa först bara, så det inte blir så dyrt att fräscha upp den. Har börjat bli frisk också, det är otroligt skönt! Imorrn åker Johan till Finspång för att hälsa på och planera in när han ska dit på utbildning. Spännande! Känns bara så konstigt, inte alls som att vi har jobb. Ingenting är ju annorlunda liksom.. Men snart är vi där! Lite jobbigt bara att jag förmodligen måste köra bil, hade ju hoppats på X2000.

Nej, nu är det nog läggdags. Imorrn blir det mobiljakt hela dagen! Och jobba, och springa en vända.. =(

Så här ser vår bil ut ungefär förresten, fast det är inte den på bilden:

image15

Och inuti:

image16

Snygg va?? =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0